[ODFPlugtest] Save the Date: ODF Plugfest XII in Paris - NOVEMBER 16/17 2016

Graaf, M. van de m.vandegraaf at minaz.nl
Mon Oct 3 14:52:39 CEST 2016

Dag Michiel,
Ik wil graag het plugfest bijwonen namens het Platform Rijksoverheid Online.
Er maken bijna 200 websites (waaronder Rijksoverheid.nl gebruik van dit platform, dat slechts ODF accepteert en geen MS formaten.
Nou moet ik wel toestemming hebben van mijn MT.
De vraag aan jou is dan ook, of je al iets weet van de deelnemende organisaties, of het daadwerkelijk doorgaat én of er kosten aan verbonden zijn.
Alvast bedankt,
Marc

Marc van de Graaf
--
Adviseur Online Media - Kwaliteit en Innovatie - Ministerie van Algemene Zaken
Dienst Publiek en Communicatie | Informatie Rijksoverheid
[m] 06 22601928 | [e] m.vandegraaf at minaz.nl